نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
سنجش تأثیر مؤلفه‌های آموزش عملگرا بر ارتقای برنامۀ درسی در دورۀ کارشناسی معماری در ایران

دوره 16، شماره 40، مهر 1402، صفحه 65-89

10.30480/aup.2022.3847.1833

مجید یزدانی؛ علیرضا رضوانی؛ محسن وفامهر؛ محمد حسن خادم زاده